Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Erika - 18 maj 2010 16:11

Wow nu börjar det kännas scary. Har fått mitt welcome pack från Universitetet och nu fattar jag äntligen att det är på riktigt. Lite scary är det faktiskt, men samtidigt ska det bli så himla kul. Längtar redan nu, och det är ju bara ca tre månader kvar. Nästa steg nu är att söka bostad på campus området. Pirrigt det med. Tack och lov så har alla campus boenden gratis internet uppkoppling.


Träningen idag har bara gått sådär. Körde ett pass som gjorde att jag mådde jätteilla så bläh på det och sen har mina benhinner börjat spöka också. Var tvungen att hoppa över joggingen igår och hade tänkt köra idag men det gjorde nästan mer ont i benen idag.


Imorgon blir det vårruset så hopefully funkar benhinnorna då. Man vet ju aldrig med mig. Det ska bli kul i alla fall och i värsta fall så kan man ju i alla fall gå :D

Ovido - Quiz & Flashcards