Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Erika - 30 maj 2010 18:02

Har spenderat hela helgen men att se på Stand Up Comedy på Comedy Central. Många skratt har det blivit. Eddie Izzard är min nya idol :D My god han är grymt rolig ju. Skrattade genom hela hans show, så kolla upp honom på Youtube. You won't be sorry ;D


Grattis till Lena från Tyskland som vann Eurovision. Låten är grymt mysig och kommer säkert bli sommarens största plåga. Måste dock säga att jag hellre hade velat se Cyperns bidrag eller Moldaviens bidrag vinna. Cypern för att det var så jäkla fin låt och Moldavien för att den var cool ;D


Har just kommit tillbaks från att ha sprungit idag. 16 minuter blev det, så otroligt stolt över mig själv. Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara :D Nog för att jag var blev trött och andfådd men jag orkade hålla samma tempo hela tiden. Me is proud ;D Ärligt talat så trodde jag inte för 10 veckor sedan så det känns grymt bra :D

Ovido - Quiz & Flashcards