Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Erika - 16 maj 2010 14:07

Varför kan inte vädret bestämma sig? Det var ju så otroligt fint väder igår och idag är det bara blah. Nu har man ju fått en riktig smak på sommarvädret och jag vill ha mer! Vill kunna vara ute hela dagarna och bara njuta! Ge mig sol och minst 25 grader nu!


Har nu i alla fall fått bekräftelse på att jag verkligen kommit in i Skottland. Tror inte att dom hade skickat en blankett så att jag kan ansöka om boende på Universitetet om jag inte hade kommit in. Så nu kan jag slappna av och berätta för hela världen att jag Erika Nilsson kommer att läsa juridik i Skottland nu i höst. Det känns bra kan jag säga ;D


Hur har det gått med min träning då kanske du som bryr dig undrar. Well, sen i torsdags när jag berättade om mitt schema så har det inte gått sådär jättebra. Gav ju blod i fredags och då jag faktiskt inte mådde bra efteråt så gick jag bara med Nikki. I går blev det lite mer, ett träningspass, 1 hundpromenad och sen jogging men annars satt jag mest på altanen och njöt av solen. Idag har det än så länge inte blivit något alls. Ska väl käka lunch och sen träna för att sen gå med Nikki en promenad ikväll. Jaja det är ju något i alla fall och jag har ju inte moffat en massa onyttigheter så så farligt är det inte ;D


På onsdag blir det i alla fall vårruset vilket betyder att jag kommer att springa enligt vårt joggingschema under själva tävlingen. No problems alltså och det kommer faktiskt att bli kul :D Kommer nog vara den mest otränade där men who cares, kommer vara kul i alla fall.


Förhoppningsvis kommer jag också kunna träffa Elin under veckan. Var ett tag sen vi sågs. Saknar ju min flicka! <3<3 Måste passa på att träffa alla kompisar så mycket det bara går innan jag flyttar!


Btw om jag inte sagt det förut så lyssna på Marianas Trench. Underbara pojkar med helt fantastiska låtar!

Ovido - Quiz & Flashcards