Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Erika - 20 maj 2010 16:53

Whooppieee!!! I made it! Första "löparloppet" och jag klarat :D Haha, sprang inte så mycket som jag hade velat dock eftersom man aldrig kom loss från klugan. Det var jättemånga som stog i fel startgrupp. Det fanss 4 olika:

  1. Springa fort
  2. Springa
  3. Jogga
  4. Strosa

Jag och mamma stog i grupp 3 eftersom vi båda visste att vi inte skulla orka springa hela vägen. Men dessvärre var det hur många som helst i vår grupp som borde ha stått i grupp 4 eftersom dom bara gick. Därför fastnade man typ hela tiden och kom aldrig igång ordentligt med joggingen. Sprang i alla fall över mållinjen ;D Kul var det och något som jag definitivt vill göra igen fast då har man förhoppningsvis kommit så långt att man orkar springa hela vägen:D Mina benhinnor mår bra nu igen, Ipren-salva och benvärmare did the trick ;D


Fint väder är det idag i alla fall :D Har i princip varit ute hela dagen. Har bara varit inne för att äta men har efter det varit ute. Så är inne nu en stund och vilar från solen. Skönt det med ;D

Ovido - Quiz & Flashcards