Alla inlägg under maj 2010

Av Erika - 1 maj 2010 13:27

I am so proud!!!! Har precis lyckats springa 10 min i ett sträck! Tror aldrig att jag gjort det förut i mitt liv. Kanske någon gång i skolan när man var yngre och gjorde beep-testet (eller vad det nu heter). Så jag är väldigt lycklig, och det var inte alls så jobbigt som jag trodde. Sure, jag var trött som f-n efteråt men återhämtade mig väldigt fort i alla fall :D Nu känns det verkligen som om det kommer att funka att springa en halvtimme på Hampes student. Nej inte under själva studenten, men någon gång under dagen, morgonen till exempel ;D


Till AH: Of course att du är farbror även om du är "ingift". Vad annars ska jag kalla dig? ;D Haha, jag får väl kicka dig i arslet och sen springa om dig ;D Tror nog att du klarar av att springa lätt om du cyklar som du gör :D Fasen, jag blir ju trött efter 10 min på en cykel i lugnt tempo!

Ovido - Quiz & Flashcards