Alla inlägg den 6 november 2010

Av Erika - 6 november 2010 18:28

Vaknade tjugo över tolv imorse. Var lite shockad att jag sov så länge så hoppade ur sängen och satte mig ner med läxor på en gång. Kan ha varit det att jag inte kunde sova förrän kl fyra i natt tack vare mina aspackade rumskompisar ;D Omg, dom var inte bara lite fulla.  Laura spydde, Madison var nykter nog att hon hjälpte Laura, Chloe spydde utomhus och gjorde sig illa när hon ramlade. Tack och lov hade hon Capmbell som hjälpte henne. David och Danny bara skakade på sina huvuden när jag stack ut huvet ur mitt rum och frågade vad fan dom höll på med. Kunde inte bli arg på dem, och gud som dom skämdes imorse. Tjejerna alltså inte killarna ;D


Var lite irriterad på mig själv för hade jag bara gått upp när kl ringde (jag vaknade, stängde av kl och somnade om) så hade jag varit vaken när posten kom. Nu var jag inte det så dom paketen jag skulle fått åkte tillbaks till the Post Office som ligger alldeles för långt bort för att jag ska kunna gå dit. Så beställde redilevery (som är gratis) till på onsdag. Är ledig då och får se till att vara upp kl 10 för posten brukar komma då :D


Ikväll blir det mer läxor och sen slapp med Simpsons :D Nice nice :D

Ovido - Quiz & Flashcards