Alla inlägg den 14 november 2010

Av Erika - 14 november 2010 16:10

Har ringt och pratat med papi eftersom det är fars dag idag. Var det första jag gjorde idag efter frukost, vaknade kl 13 så sen frukost ;D Mysigt att prata med papi även om det bara var ett par minuter, han dissade mig för att sova ;D Så mycket är jag värd ;D

   Älskade pappa <3 :D


Har sedan dess skrivit ihop min reflective essay, tog 5 minuter och har även skrivit ut lite fakta. Ska sätta mig och läsa på om the Rule of Law och sedan göra ännu mer läxor. Jippie! Måste byta bläck i min skrivare, patronerna är tydligen mindre än vad dom ser ut att vara, var ju inte så länge sen jag köpte skrivaren och så himla mycket har jag inte skrivit ut. Jaja, så kan det gå :D


Trodde jag höll på att bli sjuk igår, var jättesnuvig och hade förkylnings huvudvärk men idag mår jag bra igen :) Lite weird men bra :D Ville verkligen inte bli sjuk igen!


Vill ha mitt betyg på presentationen jag gjorde i torsdags men jag mailade henne alldeles för sent i fredags så hann inte få dem! Är ju så nyfiken! Tror dock inte att det gick så bra men borde ha fått godkännt  i alla fall. Fick B15 på min förra assessment (och det är rätt så bra, B20 är max innan man får A) så hoppas att jag får ett B i alla fall. C är fortfarande godkänt men tycker jag hade tillräckligt bra fakta för att klara ett B. Men men, det får jag väl veta imorgon :(


Nej nu ska jag plugga lite till. Har två tutorial presentations att skriva ihop, en poster presentation (inte ens jag vet vad det är till 100%), en muntlig case presentation och ett class test att plugga till. Phew, the life of a law student is hard! Hard work and no play! ;D Jaja, är ju jullov snart i alla fall :D

Ovido - Quiz & Flashcards