Alla inlägg den 15 november 2010

Av Erika - 15 november 2010 19:11

Älskar pappa men hatar att jag ärvt hans hemska anlag för huvudvärk! Har i princip haft ont i huvudet fram tills nu och knarkat huvudvärkstabletter. Måste gå och köpa mer imorgon, glömde bort det på vägen hem från skolan. Som jag skrev på min fb så har det kännts som om jag haft en trummis på speed i huvudet. Mindre kul. Nu har det i alla fall släppt och jag har varit duktig och tränat. Ja du läste faktiskt rätt, jag har tränat. Tränade igår också så har förutom huvudvärk haft träningsvärk idag. Kände mig så duktig när jag hoppade runt i mitt lilla rum och svetten bara rann :D Då känns det att man lever :D


Imorgon har jag inte uni förrän kl 3 men ska kravla mig upp tidigt för att göra läxor. Har gjort det sen jag kom hem idag också trots min huvudvärk. Måste ju göras, så då får man bara bita ihop även om man helst vill kravla ner i sängen och dra täcket över huvudet :(


Nej nu ska jag skypa med mammsen, sen blir det en dusch, och mer plugg. Oh the life of a law student! ;D Tror jag sa det härom dagen också...

Ovido - Quiz & Flashcards