Alla inlägg den 7 november 2010

Av Erika - 7 november 2010 20:07

Är precis vad jag har haft idag. Vad jag än har gjort idag så har Simpsons varit på i bakgrunden. Love the Simpsons! Vad har jag gjort idag? Pluggat! Min presentation som jag ska ha på torsdag håller på att ta livet av mig! På allvar liksom! För tillfället är jag superduper nöjd med innehållet i mitt tal men istället för att vara 3 minuter som det ska så är det ca 8 minuter. Mitt liv suger!


Har i alla fall kommit fram till att jag kanske kan fixa så att jag istället för 3 1/2 veckas lov får 4 1/2 veckor långt lov vid jul :D Måste bara se till att göra klart min Obligations Essay och det borde jag kunna, ämnet är inte så himla svårt.


Imorgon efter skolan blir det fika med Heather och sen ska jag hem och handla :D Vilken rolig dag eller hur ;D Har en hel del plugg, måste fixa mina referenser för forensics som ska in nästa vecka. Ska försöka ta mig till biblioteket på tisdag eller fredag för att hitta böcker om mitt ämne, fingerprint development. Jippie ;D


Btw, har insett att jag är så screwed när jag ska åka hem i jul. Vare sig jag tar tåget eller bussen så måste jag vänta i minst 7 timmar på att få komma på planet. Tar jag bussen är jag framme 22:4o på tisdag kvällen, tar jag tåget är jag framme 00:15. Planet åker från Edinburgh 07:40. Gud vad lycklig jag är...not! Tror kanske att jag tar bussen, för då kommer jag hela vägen fram till flygplatsen, tar jag tåget så måste jag ta mig från tågstationen till flygplatsen och det mitt i natten. Känner inte riktigt för det.


 

Jag som lekte med min webbkamera igår och idag :D   

Ovido - Quiz & Flashcards