Alla inlägg den 17 november 2010

Av Erika - 17 november 2010 20:27

Överlevde presentationen utan problem :D Eller ja det var inte den bästa presentationen jag någonsin gjort men med tanke på att vi gjorde klart ca 3 sekunder innan vi höll den så gick det helt ok. Frågorna sög, försökte svara på några men det gick sådär :( Trodde ju att han skulle mörda oss innan lektionen men han var på bra humör idag så det var helt ok :D


Sov sedan flera timmar när jag kom hem för att jag var så himla trött. Sov inget inatt tack vare att jag var så stressad inför presentationen. Så när det väl var över så blev jag sååå trött!


Har varit duktig och tränat idag också. Det passet jag kör är bara 20 min men är supersvettigt! Har ju dessutom gått till och från skolan och på vägen hem är det ca 30 min uppförsbacke. Bokstavligt talat uppför från skolan och hela vägen hem. Svetten lackar när man kommer innanför dörren. Tack och lov så är det logiskt nog nedförsbacke till uni så man slipper i alla fall vara svettig i skolan ;D

  

Mitt träningsprogram ;D


Ska nu hoppa in i duschen och sen blir det nog sängen ;D Eller kanske en bra serie/film först och sedan sova, kl är ju bara tio i 9 ;D

Ovido - Quiz & Flashcards