Alla inlägg den 10 november 2010

Av Erika - 10 november 2010 19:10

Eller delar av det i alla fall. Har idag varit tvungen att boka om mina flyg hem till jul för att vi har ett class test inplanerat dagen efter jag skulle ha åkt hem. Fick reda på det idag så var lite sur kan jag säga. Stod i vårt module-schedule att vi inte skulle ha något den dagen men tydligen så ändrade vår lärare sig. Arrrgh!!! Tack och lov så fanns det flyg kvar och tack vare att  jag var sur när jag bokade så kommer jag inte tillbaks hit förrän den 16 januari. Om jag inte hinner klart med uppsatsen i Obligations fram till det att jag åker så får jag skicka den till någon i klassen och så får dom lämna in den åt mig den 11 januari, så det så!


Boka om flyget var inte bara lite dyrt kan jag säga. kostade 100 pund och jag får inte tillbaks pengarna från den andra bokningen. Så är inte bara lite sur på min lärare. Blähh!!! Så mamma, den flygresan kan ni få betala åt mig ;D


Nej nu ska jag prata med Elin :D

Ovido - Quiz & Flashcards