Alla inlägg den 8 november 2010

Av Erika - 8 november 2010 19:16

Lyckades ännu en gång försova mig imorse. Tydligen så hade Chloe och Laura bankat på min dörr men jag vaknade i alla fall inte.  Helt otroligt. Vaknade runt 8:30 och hoppade in i duschen. Tog mig in till Uni helt i onödan för ett 5 min långt gruppmöte som vi kunde ha klarat oss utan. Helt amazing. Har sedan jag kom hem kl 12 pluggat, pluggat, somnat framför Simpsons i ca en timme och sedan pluggat lite till :D


Passade på att köpa vitaminer och sömnpiller på vägen hem. Så förhoppningsvis så kan jag sova om nätterna och få ett bättre immunförsvar ;D Btw, sömntabletterna är typ för att promota natural sleep and awail stress. Låter bra :D Ska pröva dom nu, men förhoppningsvis så kan jag sova utan tabletter om någon vecka. Vill inte använda piller för att sova men just nu verkar det nödvändigt.


Har skola imorgon och är ledig på onsdag :D Nice nice. Förhoppningsvis ska jag åka till ett Whiskey-distelleri på lördag. Får se om det fortfarande finns biljetter, i såna fall blir det av :D

Ovido - Quiz & Flashcards