Alla inlägg den 13 november 2010

Av Erika - 13 november 2010 02:33

Har idag förutom att vara i skolan bara tagit det lugnt :D Köpt ett par stövlar till vintern som jag bara älskar! Både vintern och stövlarna ;D Har även varit till Morrisons och storshoppat! Mina armar höll på att dö på vägen hem! Alldeles för tunglastad ;D Har sen dess pluggat lite och nördat Sims 3. Snacka om legendary spel! Grabbarna i lägenheten under nördar Call of Duty men jag tar hellre Sims. Har inte spelat Sims 2 men tror inte jag behöver det nu när jag har Sims 3 :D

  


Har sedan haft mysig filmkväll med Catherine. Vi såg Meet Joe Black och jag bara älskar Brad Pitt!!! Han är bara så älskvärt awkward som döden :D Love it!


Resten av helgen blir läxor, läxor och mera läxor. Visst låter det kul? ;D

Ovido - Quiz & Flashcards