Alla inlägg den 1 april 2010

Av Erika - 1 april 2010 21:48

Sådär nu har jag fått nog av farmor. Hon är så j-vla bitchig mot mig och mamma hela tiden! Orkar inte med henne längre. Har huggit ifrån flera gånger men hon är så pass trög att hon inte fattar att typ hela släkten är förbannade på henne. Är egentligen bjuden dit imorgon på påskmiddag men jag bojkottar det. Jag kommer att bojkotta dem överhuvudtaget från och med nu. Blääh på henne. Det värsta är ju det att farfar är helt ok liksom och jag tycker ju om honom jättemycket... dubbel bläh...


Träffade i alla fall Annika och Sandra idag vilket var väldigt nice. Käkade lunch på Amarant och bara snackade i ett par timmar. Måste verkligen se till att träffas mycket mer, saknar ju mina flickor :( Det värsta är ju det att Annika bor så himla långt bort! Men iofs så har hon ju körkort vilket gör det snäppet enklare ;D Muhaha ;D


Var även jätteduktig imorse, var uppe kl 7 (!) och gick ut med Nikki. Promenerade sedan med henne när jag kom hem, så fast än jag inte trodde att jag skulle hinna gå med henne två gånger så gjorde jag det i alla fall :D Men vädret är lite schitzo. Regnade imorse när jag gick med henne och solen sken nu i eftermiddags när vi var ute. Weird weather...

Ovido - Quiz & Flashcards