Alla inlägg den 17 april 2010

Av Erika - 17 april 2010 13:35

Körde ett aerobics-träningspass igår och jag har ont i hela kroppen idag. Kan inte böja mig framåt för att jag har sån träningsvärk i ryggen. Och ja, jag är 100% säker på att det är träningsvärk och inte ryggsmärtor ;D Det är nog första gången jag har träningsvärk i ryggen efter ett träningspass. Jaja, på ett absurdt sätt så är det faktiskt ganska nice :D Man vet att man definitivt arbetat med musklerna ;D


Nikki hade fått för sig att vara riktigt kelen i natt när jag ville sova. Buffade mig i ryggen och nacken för att hon ville att jag skulle lägga mig så att hon kunde mysa vid min mage. Jupp vi hade våra huvuden på varsin kudde. Frös i natt så det var faktiskt riktigt mysigt, annars hade jag puttat ner henne på golvet direkt.


Sätter nog inte upp studsmattan nu i helgen eftersom det just nu inte verkar som om det kommer att vara studsvänligt väder dom närmsta dagarna. Bläh!


Dagens låt: Rihanna- Rude Boy

Ovido - Quiz & Flashcards