Alla inlägg den 24 april 2010

Av Erika - 24 april 2010 14:17

Har idag på förmiddagen lyckats med att springa i hela 8 min. Låter kanske inte så mycket men tror aldrig att jag sprungit så länge i ett sträck i hela mitt liv. Så känner mig ganska så stolt då jag orkade och inte var så trött som jag trodde att jag skulle bli (trodde att jag skulle dö ;D). Nikki hade jättekul och tyckte att jag skulle springa minst dubbelt så fort som jag gjorde ;D Jäkla hund, bara för att hon skulle kunna krossa vilken maratonlöpare som helst ;D


Har dessvärre lyckats göra illa axeln. Tror inte att det är så farligt, tror på att jag har klämt en nerv men får se hur det blir. Tråkigt om man skulle skada sig nu precis när man lyckats komma igång med träningen. Får vila ikväll och kanske imorgon också om det inte har blivit bättre tills dess.


Ikväll blir det bio med Sandra. I love you Philip Morris blir det. Vilket ni redan borde veta vid det här laget om ni läst min blogg ;D


Funderar på om jag till sommaren ska prova på att blondera håret igen. Inte platina blont men typ honungsblont. Får se, i såna fall blir det hos en proffesionell frisör istället för mamma som det blev förra gången. Om det inte blir blont så ska jag i alla fall satsa på att slinga det i lite ljusare toner. Well well, måste i alla fall färga det då jag på riktigt har fått en massa gråa hår. Kom igen liksom, jag är inte ens 20 än och har redan gråa hår. Livet är lite orättvist ;D


Nej nu ska jag njuta en stund av det fina vädret :D Finally sol!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards