Alla inlägg den 30 april 2010

Av Erika - 30 april 2010 10:27

Idag har jag världens träningsvärk. Har både ont och är stel i hela kroppen. Blir vila och stretching idag helt enkelt, speciellt om jag ska klara av att springa 10 min imorgon. Kommer typ att dö ju!!! Jaja, det är bara att bita ihop och köra på. Har ju definitivt märkt en förbättring i konditionen även om det inte märks något i kroppsformen. Men det kommer nog senare ;D Haha, och det är ju dessutom konditionen som är viktigare speciellt om jag ska orka kicka farbror i rumpan i september ;D (Anders du vet vad jag pratar om ;D)


Körde ett jätteroligt Hip Hop pass igår och log typ genom hela programmet. Blev liksom aldrig trött men svetten bara rann (I know, too much info), så det var ju jätteroligt att träna ;D Ett pass jag definitvit kommer att fortsätta med. Det värsta var att eftersom det var första gången så satt ju inte stegen ordentligt. Men jag gjorde mitt bästa och som med alla träningspass så kommer stegen efter ett tag :D Kul var det i alla fall :D

Ovido - Quiz & Flashcards