Alla inlägg den 8 april 2010

Av Erika - 8 april 2010 11:44

Det är så himla fint väder idag! Solen skiner och det är riktigt skönt att vara utomhus :D Hoppas att det håller i sig så att vi kan få en riktigt fin och varm vår :D


Är dock lite tjurig. Hade hoppats på att jag skulle kunna träffa Sara och Elin idag men det visade sig att absolut ingen kunde ta hunden. Tycker ju om henne men det är faktiskt inte min hund så jag borde inte behöva ta ansvar för henne hela tiden vilket jag i princip måste nu. Bläh!


Btw har blivit helt såld på Bondi Rescue som är en realityserie om livräddarna på Bondi Beach i Australien. Älskar den australienska dialekten, spänningen och självklart dom snygga livräddarna ;D Riktigt bra serie som får mig att längta efter sommaren :D


Dagens låt: Taio Cruz - Break your heart

Ovido - Quiz & Flashcards