Alla inlägg den 13 april 2010

Av Erika - 13 april 2010 13:02

Det är så himla fint väder ute nu ju!! Blir jätteglad nu på morgnarna när man vaknar och solen skiner ute. Då vill man ju gå ut och vara ute så mycket det bara går. Nikki är dock inte lika glad, nu är det ju varmt ute och snön har nästan försvunnit. Muhaha, stackars hund ;D


Har världens träningsvärk idag. Det är dock lite mystiskt då jag inte gjort något för att ha träningsvärk... Jaja, okej jag joggade igår men tycker inte att jag borde fått träningsvärk av det då jag inte fått det innan.


Ska möblera om i mitt rum idag så att jag kan få in den gamla tv:n (den enda tv:n vi har som inte är platt-tv) i mitt rum. Why? Jo för att när Robin är hemma och han och pappa ockuperar varsin tv så kan det vara kul att kanske i alla fall kunna titta på en film. Vi har en dvd över så det är bara att koppla ihop den med tv:n. Tror faktiskt att vi har en box över också... Well well, det ska i alla fall bli nice så att man slipper titta på datan hela tiden :D


Till Annika och Anders: Ultimatumet dom ställde var i princip att om vi inte börjar behandla dom bättre (som om vi är elaka nu) så kommer dom inte ta hand om Nikki i höst om jag börjar plugga. Jag tror att farfar sa ungefär: Tänk på hur ni beter er mot oss, vem annars ska ta hand om hunden. Men jag tycker att om det är så dom vill ha det så får väl Nikki börja på hunddagis, då får dom allt äta upp sina ord ;D

Ovido - Quiz & Flashcards