Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Erika - 6 augusti 2010 16:32

Var ju ute och sprang igår och det gick mucho bra! Även om jag har kortat ner på distans och tid, eftersom min kropp inte riktigt har återhämtat sig från när jag var sjuk (vilket iofs är flera veckor sen, men gick ut alldeles för hårt när jag hade tillfrisknat) så går det riktigt bra. Orkar hålla ett bra tempo och klipper Mälby gård + en liten extra sväng (iofs bara ca 200 m till) på cirka 22 min i ett lugnt tempo + backen upp till oss i ett ganska snabbt tempo. Vår backe är inte rolig men nu orkar jag springa hela och som sagt i ett bra tempo utan att dö när jag kommit upp till huset. Så jag ger mig själv en stolt high-five för det ;D


Näe nu ska jag köra ett träningspass framför tv:n. Räcker ju inte bara med att springa, måste ge dom andra musklerna en genomkörare också :D

Ovido - Quiz & Flashcards