Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Erika - 15 augusti 2010 19:04

som inte var så farlig. Var ju som sagt på stan igår med flickorna ;D Blev förfest här hemma, en hel flaska Bacardi lyckades vi i princip dela på två så man var så där lagom fnittrig i bilen på vägen in :D Blev sen en sväng på stan, gick till tivolit vid parkeringen bakom sporthallen. Flickorna roade sig med att snurra runt i en karusell medan jag och Annika vaktade väskor (kan ju inte åka karusell ens när jag är nykter för jag blir ju så åksjuk!). Ramlade in på Harrys vid midnatt, och började på teknogolvet, sen schlagergolvet innan vi hamnade på baksidan där dom spelade rock. Stannade där ute eftersom det var svalt ute. Fan trodde man skulle dö av värmeslag inomhus. Annika lyckades dock ramla i trappen på vägen ut (inte på grund av fylla utan klumpighet) så hon tog det lugnt resten av kvällen. Kul hade vi i alla fall, så pass kul att det bara var att hoppa i duschen när vi kom hem. 


Var dock inte lika kul imorse. Hade så jävla ont i huvudet! Inte för att jag druckit för mycket alkohol, nej mer för att jag druckit för lite vatten, svettats som en gris och stått precis brevid en högtalare. Taskig blandning. För jag hade bara ont i huvudet men var annars pigg och kry. När huvudvärken släppte så mådde jag som en drottning ;D Ja eller nåt liknande i alla fall :D


Hoppas alla andra också mår bra idag och att ni hade det kul igår kväll ;D Träffade dock ingen jag kände fast jag nu fått reda på att massor var ute på Harrys. Antingen så är jag blind eller så har vi helt missat varandra ;D

Ovido - Quiz & Flashcards