Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Erika - 20 augusti 2010 17:24

Lite seg kanske men nu kommer infon om min, Sara och Elins road trip i onsdags ;D Sara plockade upp mig inne i stan och sen gav vi oss iväg mot Elin. När alla väl var samlade blev det en massa fnitter och babbel, speciellt från Elin som var lite trött ;D Stämningen var helt enkelt på topp och vi såg verkligen framemot en bra shopping dag. Det blev det sådär med. Alltså dagen var grymt bra men shoppingen var det värre med ;D Började i Vingåker, där ingen av oss hittade något speciellt. Alla köpte dock shorts... lite weird men i alla fall något. Visst är vi riktiga shoppingmonster som åker till Vingåker och köper shorts ;D Kul var det i alla fall och när vi ansåg att vi var klara där så drog vi vidare mot Lager 167 och Hälleforsnäs. 


Där blev det dock en hel del shopping. 3 t-shirts, två hoodtröjor, ett par jeans och ett par cykelbyxor :D Och två böcker... Jaja, en grymt bra dag var det och jag kommer sakna mina flickor något så fruktansvärt! Älskar ju dom <3<3<3

            

Några bilder från dagen :D


När jag kom hem upptäckte jag att Nikki som varit ensam hemma några timmar hade kissat på mattan så det var bara att fixa och sen gå en promenix med henne. Hon blev så glad när jag kom hem, trodde nog att jag övergett henne :D Men det hade jag inte! :D


Var sen hemma ensam nästan hela gårdagen, mammsen och pappsen var på kryssning. Åh vad nice det var att vara ensam, lite tråkigt bara att det var så dåligt väder! Annars hade det varit helt perfekt ;D Men kommer sakna mina föräldrar jättemycket också. Det är både jobbigt och spännande att växa upp.

   Stämmer nog rätt bra ;D

Ovido - Quiz & Flashcards