Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Erika - 14 augusti 2010 16:03

Jepp det blir det, och många blir vi! Jag, Sara, Elin, Annika, Frida, Sandra och alla andra som är ute i Eskilstuna under denna kväll, ska alltså parta loss :D Är ju Å-fest i stan så blir en sväng runt för att se vad som händer och sen landar vi förhoppningsvis på Harrys. 


Innan dess blir det förfest hos mig, några cider, pina-colada (eller hur det stavas) och en Bacardi mix och sen är vi ready to go. Låter bra det ;D Är ju så dyrt på krogen så får se till att parta loss ordentligt innan dess. 


Elin sitter just nu och leker med min kamera. Innan dess lekte hon med mina vikter. Det gick inte bra kan jag säga ;D Eller hon var väl duktig ;D Nu har hon gått vidare till att städa. Tror att hon tycker jag är tråkigt som bloggar så ska sluta nu ;D

Ovido - Quiz & Flashcards