Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Erika - 13 augusti 2010 14:55

Har idag varit ute med pappa och Robin på sjön. Det blev vår årliga tur upp längs Torshälla ån. Mysigt var det :D Blåste som tusan i början men sen sken solen upp och det blev nästa äckligt varmt. Ironiskt med tanke på att man är omringad av vatten och närsomhelst kan hoppa i och svalka av sig ;D Jag fick i all fall köra idag :D Har såklart kört båten förut, alla gånger vi åkt till Torshälla men den här gången gasade jag till och med på. Brukar annars alltid puttra eftersom jag inte tycker om att köra för fort (är rädd för att jag ska råka rycka till i ratten och på något sätt lyckas välta båten om det går för fort). Men idag blev det gasen i botten, och detta även genom halvmeter höga vågor hela vägen. Hade föredragit att gasa på när vattnet var lugnare men pappa insisterade. Bra gick det i alla fall, hade lite fjärilar i magen men det var kul anyway :D Var ju tvungen att visa pappa att jag också kan köra vår båt ;D

Ovido - Quiz & Flashcards