Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Erika - 10 augusti 2010 19:20

Åh idag var det kul att träna :D Har haft en jättesvacka och "bara" sprungit, men inser efter att ha tränat nu ikväll att jag nog behövde vila. För nu gick det jättebra :D Orkar fortfarande inte ge 100% under hela passet men gav i alla fall 80% :D Gick riktigt bra, men iofs så var det ett "enklare" pass idag, dom jag gjort tidigare har varit hur jobbiga som helst. (om ni undrar vad jag kör så är det Insanity)  


Igår var som sagt Elin här (eller hon var ju här idag också ;D), och vi som sagt dåligt väder. Åska och spöregn, och efter en speciellt lysande blixt så gick strömmen. Så där satt vi i instängda i huset och spelade kort :D Men när regnet avtog så blev det en mysig promenad med Nikki. Sen var Nicklas och Iris (?) här och åt middag, farmor och farfar också :D Så jag och Elin blev degraderade till slavar, ingen annan gjorde ju en ansats till att ens fråga om mamma behövde hjälp med att duka bordet. Nog för att mamma kanske sagt nej i alla fall, men man kan ju faktiskt fråga (fine Niklas och Iris var ju gäster, men F&F är ju här hela tiden så dom kan ju knappast räknas som gäster och vi frågar alltid om Farmor behöver hjälp när vi är hos dom).


På kvällen, när strömmen kom tillbaks satte vi oss (jag och Elin) och tittade på tv :D Snowroller och en bit av Step Up blev det innan vi somnade. Tidigt blev det då vi båda var riktigt trötta. Hade ju gått upp kl 6 igår morse för att åka in till stan. Skjutsade F&F till bussen (dom skulle till Dalarö), och sen skulle mamma ge trombocyter. Efter det mötte vi upp med Elin och sedan blev det en sväng på stan. Tycker om att mamma följer med på stan, slipper ju att betala (tack mamma ;D) Två koftor, ett par träningsbrallor och en topp från H&M, en topp från Gina och en BH från Åhlens :D Helt enkelt saker som jag behövde ;D


Näe nu ska jag studsa (eller gå) in och duscha :D Sen blir det mys i soffan med en Stefan och Krister fars som Robin köpt :D

Ovido - Quiz & Flashcards