Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Erika - 28 augusti 2010 14:55

Nu är det bokat! Eller ja det var bokat igår redan. Om du nu sitter och tänker wtf?!, så är det min tatuering som har blivit bokad. 7:30 på tisdag ska den göras and I can't wait. Blev lite orolig när vi kom in i studion för han pratade med några andra om tider och dom hade typ helt fullbokat, men tack vare att min är så liten så kunde han klämma in mig :D Me is happy! För er som inte vet ska jag skriva in "per aspera ad astra" (genom svårigheter mot stjärnorna) i nacken. 


Var en sväng på Tuna Park igår och träffade Sandra, Annika och Frida. Blev en fika och en massa prat ;D Köpte även en resväska som jag borde få plats med en hel del i :D Fick tag på en mikrofon till datan så nu är det bara att börja Skypa. 

Ovido - Quiz & Flashcards