Direktlänk till inlägg 25 april 2010

Whew I'm tired!

Av Erika - 25 april 2010 12:35

Har precis avslutat ett rikitgt hårt träningspass (för mig i alla fall är det hårt ;D). Är helt skakis i armarna och genomsvettig. Så nu blir det helt enkelt att hoppa in i duschen ;D Även om det var riktigt jobbigt så är det nice att veta att man faktiskt orkar ta sig igenom det fast än man helst vill lägga sig och dö efteråt ;D Det enda som är mindre kul är det faktum att jag blir så svettig i händerna så det blir jobbigt att hålla i vikterna, men antar att det är smällar man får ta ;D Hade inget ont i axeln idag, antaligen så var det en nerv som kommit i kläm, och det var en otrolig lättnad att det inte var värre. Hade varit så typiskt om jag lyckats med att skada mig precis när jag kommit igång med träningen.


Såg ju I Love You Phillip Morris igår. (jaja tänker ni nu, sluta tjata, vi har vetat att du skulle se den sen i onsdags!). Den var riktigt bra faktiskt! Satt och skratta igenom typ hela filmen, och det var nära till tårarna under dom sorgliga scenerna. Riktigt bra gjort, (filmen alltså) och måste bara säga att jag älskade Ewan McGregor som blond blåögd, feminim bög med världens härligaste Texas dialekt. Om du inte sett filmen så gå och gör det!


Har försökt träna lite agility med Nikki, men det går sådär... Hon är mer intresserad av godiset hon får när hon hoppat än hoppningen it self ;D Muhaha, min lilla sötnos ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards