Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Förberedelser och mera förberedelser...

Av Erika - 2 augusti 2010 16:35

Nu är nästan allt inför Skottland fixat. Eller i alla fall allt med skolan. Boendet är bekräftat, boendet under International Week är bekfrätat, foto för Student ID snart ivägskickat och i princip är det bara lån från CSN som måste fixas. Nu känns det verkligen bra även om det fortfarande är ganska nervöst. Men jag slipper i alla fall oroa mig för boende och sånt ;D Måste dock färnya passet, och fixa en hel del småsaker men jag har ju i alla fall 5 veckor på mig ;D


Sprang idag och det kändes helt ok. Har nåt virus i kroppen som inte riktigt bestämt sig för vad det vill så är inte helt hundra + att jag är inne i min "orkar inte" period. Men all träning har i alla fall blivit lite lättare och jag är tuff mot mig själv (jo du orkar visst!) och kämpar på så mycket jag bara kan :D


Var iväg med papi idag till Tuna Park. En ny jacka blev det, en jättefin lite längre som kommer bli jättebra att ha i Skottland. Pappa insistera på att köpa den då han tror att jag definitivt kommer att få användning av den i Skottland. Det eller så är han bara rädd för att annars inte kommer ha en bra jacka och därför fryser ihjäl därborta. Overprotective? YES! But I love him.


Nej nu ska jag träna. Insanity and P90X all the way!!


Btw, B.O.B and Hayley Williams - Airplanes = finaste låten!

 
 
Ingen bild

Mamsen

3 augusti 2010 18:33

Jobba på!!! Jag finns alltid bakom dig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards