Direktlänk till inlägg 5 augusti 2010

Down the rabbit hole

Av Erika - 5 augusti 2010 18:03

Idag när det varit fint väder blev det en vända in till stan för att träffa Sara och Elin. Länge sen sist och eftersom vi inte har så mycket tid kvar tillsammans i samma stad får vi se till att träffas så ofta som möjligt! Kommer ju att sakna mina flickor jättemycket när jag är i Skottland. En hel del shopping blev det i alla fall idag efter och innan fikat. Fyra (!) nya böcker blev det, bla Härsken på Ringen och en vampyr version av Jane Eyre (Jane Slayre). Sen blev det en topp från Monki, och tre st från Gina. En hel del med tanke på att jag egentligen inte skulle handla något :D


Grattis förresten till just Elin som kom in i Kristinehamn! (Visst var det Kristinehamn?) Är jätte glad för din skull och du förtjänar verkligen detta babe!!


Annars har det som vanligt inte hänt så mycket. Iofs var jag inne i stan i tisdags också med pappa och Robin, vi skulle skjutsa Robin till tåget eftersom han började jobba i tisdags. Åkte då förbi Rusta och köpte ett nytt hantelset på 15 kilo eftersom dom 2-kilos hantlarna jag har är extremt lätta. Så igår tränade jag med 4-kilos hantlar istället. Tänk vilken skillnad det kan göra! Har världens träningsvärk idag vilket jag aldrig haft förut och då kunde jag ändå inte göra lika många repetitioner. Inser att det är för att jag använde en tyngre vikt men det är ju bara två kilos skillnad! Oh ja, jag vet att jag är svag!


Har fått en svacka när det kommer till joggingen men ska ut ikväll en runda. Eller rättare sagt jag ska stänga av datorn och ge mig ut på en gång ;D Ha det!

 
 
Ingen bild

Mamsen

5 augusti 2010 21:54

Varför köpte du inte några skor??? Eller köper du hellre dem med mamsen???... Snygga toppar förresten, jag kommer att robba minst en...

 
Ingen bild

Elin

6 augusti 2010 19:11

Tack snälla du :) japp kristinehamn:) tycker du och din mamma är så duktiga med att ut och springa!:) får lite dåligt samveta att sitta vid datorn när ja vet att jag måste gå ut... hm... ne det blir springskorna på och gå en sväng nu :) men när vi ses kanske du kan hjälpa mig att skaffa en blogg tror jag har bestämt mig får se:P ne springskorna var det ! tjohej:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards