Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Regn och fika

Av Erika - 24 augusti 2010 17:11

Har idag varit inne en sväng till Torshälla för att träffa Frida. Blev även en snabbis (nothing kinky) med Annika som hämtade sin plattång. Blev Amarant och en kycklingsallad för min del + en glass. Trevligt att träffa Puff och bara få snacka. Hon vet ju precis hur jag känner för Skottland eftersom hon snart ska flytta till London, så det var nice att kunna prata med någon som förstår helt.


Var sedan och klippte mig, det blev lite kortare än innan men i princip samma frisyr. I like :D


Måste någon gång nästa vecka åka in till stan för att köpa adapter, mickrofon till datan och lite andra smågrejjer som jag måste ha med. Förhoppningsvis hinner jag också göra min tatuering, eller rättare sagt: förhoppningsvis får jag en tid så att jag kan göra min tatuering.

 
 
sara

sara

24 augusti 2010 17:40

jag är ledig hela nästa vecka, än så länge, så säg till när du ska ner på stan, och när du ska göra din tatuering så kan jag förhoppningsvis följa med :)

http://kikit.blogg.se

 
Ingen bild

mamsen

24 augusti 2010 17:52

Låt bli min dator bara, den vill jag ha...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards