Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

Made of steel

Av Erika - 31 augusti 2010 15:33

Nu sitter den fast i nacken! Vacker är den också :D Vad pratar jag om? Jo min nya tatuering så klart! Tre minuter tog det innan den var klar. Snabbt som attan alltså :D Jag är så nöjd :D Men hur jag än vänder och vrider på mig kommer jag aldrig att kunna se den :( Inte för att det gör något ;D Bild kommer snart :D Frågan är bara hur jag ska berätta det här för pappa... den sitter ju så att den är extremt svår att dölja... Well ett problem i taget :D


Var alltså inne i stan idag. Passade på att träffa Sara och sprang även in i Sandra och Frida. Nu tror jag att allting är inköpt så nu känns det som om jag kan slappna av. Trevligt att träffa Sara, kanske sista gången på ett tag ju. Haha, lite kul är att det enda vi pratar om är Saras Au pair planer och jag pratar typ bara om Skottland. Lite entonigt men underhållande i alla fall ;D


Träffade även faster Annika. Ett par hårda kramar blev det då man inte vet om det även där var sista gången på ett tag som vi ses. Kanske ses vi en stund imorgon också om dom åker till Farmor och Farfar samtidigt som jag och pappa :D 

 
 
Ingen bild

Elin

31 augusti 2010 17:29

japp nu var det din tur att nästan få mig att gråta av ditt inlägg :( nu peppar vi till lite... för vi ses nog snart igen :P om inte annars så kommer jag förföla dig via bloggen :P är det okej :D kram

 
Ingen bild

Mamsen

31 augusti 2010 19:50

Det brev sååååå snyggt!!!

 
sara

sara

31 augusti 2010 19:53

haha ja! men det var trevligt :)

http://kikit.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards