Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Jobbig helg :(

Av Erika - 20 november 2010 20:08

Helgen hitills har inte varit bra. Har haft migrän sen kl 23 igår kväll och det vägrar att släppa. Har knarkat huvudvärkstabletter, gömt mig i ett kolsvart rum och sett till att det varit så tyst som möjligt omkring mig men inget hjälper. Vet inte vad som är fel heller! Trodde att det skulle bli bra bara jag somnade igår kväll men nej då, blev nästan värre. Inte kul att gå in i ett väl upplyst kök imorse, huvudet kände som om det skulle explodera! Är jätte ljuskänslig och ljudkänslig. Skulle ha gjort massa läxor idag men funkar ju inte när huvudet är temporärt trasigt. Får helt enkelt ta igen det i veckan. 


Men det är i alla fall det som varit dåligt. Hade lite småskoj igår natt trots migränen, då mina flatmates kom hem stupfulla. Madison log i korridoren vid toaletterna för att Lauren hade lämnat henne där. Hon var vaken men shit vad full hon vad. När Lauren kom upp 3 min efter så visade det sig att hon var minst lika full. David och Kyle, som hon hade varit och hämtat för att hjälpa henne med Madison bara tittade på mig och vi i samförstånd skakade på våra huvuden, suckade och log. Jag såg till att Madison kom i säng och Dave tog hand om Lauren. Låter antagligen bara hemskt men det var faktiskt kul. Dom var glada och Madison kunde inte sluta be om ursäkt för att hon hade druckit för mycket ;D Hon slocknade så fort jag stoppat om henne och sen lämnade jag över ansvaret för Lauren till hennes pojkvän Cody. Skoj ;D


Imorgon blir det Glasgow och Peoples Palace med Emelie. Ska bli så nice :D Bussen går kl 10 och vi är tillbaks i Dundee 21, så blir kanske inget bloggande imorgon, beror på hur trött jag är ;D Bilder kommer i alla fall att komma, så länge man får ta foton inne i PP. Vi fick ju inte det i Mary King's Close, vilket var tråkigt men tror inte att det är samma sak här. Hoppas i alla fall :D


   Så otroligt söt bild!! Och den är riktig! Vill bara pussa på dom båda!

  

På tal om sötnosar, min fina Nikki. Snart får jag krama om min lilla älskling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards