Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Bästa dagen på länge :D

Av Erika - 25 november 2010 02:01

Har idag firat min födelsedag :D Fyller inte förrän på fredag men tack vare att inte alla kommer vara här på fredag så firades jag idag. Fick strikta order av Laura om att inte gå ut i köket runt kl 14 när jag kom ut från mitt rum för att gå på toa. Men blev tre timmar senare tvingad att gå in i köket ;D Var hur fint dekorerat som helst med ballonger och andra dekorationer. Mina kära flatmates sjöng för mig och jag fick presenter. Fick godis och Irn Bru och sen en present som inget kommer toppa. Sorry mamma men det är sant. Fick en skottland tröja med mitt namn på!! Trodde jag skulle dö av lycka när jag såg den! Den har numret 6 på bröstet, för jag är rum 6, men nummer 9 på ryggen för när "Flora", våran husfé varit framme så är jag rum nr 9. Så tröjan var absolutely brilliant!! Älskar den!


Käkade sedan Kina mat. Var jätte mumsigt, och efter maten var det bara att byta om för vi skulle iväg för att se Harry Potter. Hoppa in i taxin som tog oss till ODEON cinema, som ligger typ 5 min bort med bil. Träffade där Emelie, Vera och Chris (antar jag). Köpte biljetter och tog oss till våra platser. Filmen var bara så bra! Blev helt kär, det här måste vara en av dom bättre filmatiseringarna av HP böckerna som dom gjort :D Vill se den andra så mycket just nu!! Längtar!!


Men nu ska jag gå och sova. Det vill säga om det blir tyst i hallen. För typ 10 min sedan ringde en aspackad Cody på dörren. Han tog sig till Laurens rum och ramlade sedan rakt på golvet. Efter att halva våran lägenhet försökte få upp honom lyckades han resa på sig och ta sig till hallen där han gjorde om det. Än en gång lyckades han resa på sig, ta sig genom dörren och ut i korridoren som leder till ytterdörren innan han ramlade ännu en gång. Danny, Dave, Madison, Claire och Lauren lyckades till slut få upp honom och ner honom till hans egen lägenhet. Resten utav oss rullade runt på golvet och asgarvade. En full Cody är en rolig Cody. Lauren var inte road, men tyckte att det var rättvist då Cody fått ta hand om henne när hon varit så full flera gånger. Fun times när man bor i studentlägenheter ;D


Allvarligt, nu ska jag sova. God natt <3

 
 
Ingen bild

Mamsen

25 november 2010 10:52

Nä, en Skottland tröja med 2 nummer det kan ikngen slå!!! Men jag kommer bli god 2:a!!!...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika - 11 november 2011 23:28


Fredag nu igen då :) Betyder en helg fylld med plugg för min del, eftersom jag vill kunna chilla nästa helg när jag har storebror här. Har tre portfolio items att skriva ihop och en consumer interview att förbereda mig för. Mycket jobb, men hellre gö...

Av Erika - 10 november 2011 20:55

Presentation done and dusted! Själva presentationsdelen av presentationen gick bra, men frågorna efteråt gick mindre bra. Var så otroligt confusing och kände att jag inte alls fattade vad det var dom ville att jag skulle svara :S Mindre kul, men nu ä...

Av Erika - 7 november 2011 15:17

Lol :) Sitter och försöker skriva iordning min dumma presentation. Går inte vidare bra, sitter totalt fast, och min hjärna vill inte samarbeta med mig. Har dessutom jätteont i huvudet (antagligen för att jag stressar över presentationen) och min hals...

Av Erika - 2 november 2011 22:59

Sitter ensam hemma i lägenheten. Heather har åkt hem tills sig efter det att hon blev tvungen att opereras i munnen efter att ha råkat ut för inkompetenta tandläkare. Min stackars roomie :( Hade nog också velat åka hem om det hänt mig. Är ganska nice...

Av Erika - 22 oktober 2011 21:12

And you can call me 'Rick! Nytt smeknamn eftersom jag inte tycker att Erik är ett bra smeknamn när det är killversionen av Erika. Så Rick blev det ;D   Inser att jag inte bloggat på evigheter. Har inte funnits sådär jättemycket att blogga om. Har...

Ovido - Quiz & Flashcards