Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Erika - 4 februari 2010 17:08

Idag har jag varit jätteduktig. Gick upp kl 9 och gick ut med hunden, sen har jag städat och plockat här hemma. Lagom produktiv alltså :D Nu sitter jag framför ett avsnitt av Vänner, med en kopp kaffe och en utslagen hund i soffan brevid mig. Uttråkad så inåt helvete alltså och ensam dessutom. Ingen av mina kära föräldrar har återvänt hem och Robin är iväg och jobbar. Bläh, det är illa när till och med Robins sällskap är bättre än inget.


Nu har jag i alla fall bestämt mig för hur min nästa tatuering ska vara. Det blir nästan en kopia av Saras, men med bokstaven E istället för S, och om det inte blir för mycket så ska det vara 3 rosor som slingrar sig runt E:t. Funderar på om jag ska bestämma tid imorgon eller om jag ska vänta ett tag.

  

Antigen bara e:t eller kanske:

  

Vilken det än blir så ska jag i alla fall kolla om det går att få en design med rosor. Det blir nog bra i alla fall :D

Ovido - Quiz & Flashcards