Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Erika - 19 februari 2010 14:38

Dom ringde idag. Från Skottland. I'm so screwed. Jag fick tunghäfta och tappade typ all min engelska kunskap. Kunde knappt svara på hennes frågor och inser att mina svar var bara en massa babbel. Smart att söka till en journalist linje och sen inte kunna svara på varför man vill bli journalist. Damn it I suck! Jaja, hoppas hon inser att jag var mucho nervös och absolut inte förväntade mig att hon skulle ringa idag.


Jaja, ikväll ska jag i alla fall in till Sandra för filmkväll och mys med henne och Frida. Har sett framemot det sen i måndags och typiskt nog för mig så har jag blivit sjuk. Ja eller, jag har ont i halsen och öronen (hoppas att jag inte smittar, tror att Frida blir mucho angry på mig då) ;D

Ovido - Quiz & Flashcards