Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Erika - 14 februari 2010 23:59

Ja eller natt. Eller ännu mer korrekt så är det dagen efter alla hjärtans dag. Käkade en mysig lunch med Sara och Elin på Ming Palace. Dom måste allvarligt talat ha den mysigaste personalen i hela stan. Åt min favvo, secialstekta nudlar med kyckling, biff och räkor. Mumsigt värre. Gick sedan en sväng på stan med Elin, handlade lite mer kläder (come on, jag som inte skulle handla något mer den här månaden) och gick sedan upp till farmor och farfar.


Muhaha, Robin har en ny "flickvän", kk, tjej, whatever you wanna call it, och ni skulle sett paniken i hans ögon igår när vi kläckte nyheten att denna brud bjudit honom till en middag på Alla Hjärtans Dag! Det var allvarligt talat episkt. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Oh my I wanna see it again! ;D :D


Imorgon/idag (kl är tjugo över tolv) blir det fika med Sandra. Mys, har inte träffat henne på hur länge som helst! Btw, Annika, just give me a call, när du kan träffas. Jag har inte så mycket annat att göra liksom ;D


Nej, nu ska jag gå och sova. Tror att jag kan behöva det, har stavat fel typ 200 gånger under detta inlägg ;D Nighty nighty ;D

Ovido - Quiz & Flashcards