Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Erika - 13 februari 2010 14:58

Var ute med Sara och Elin igår. Planen var att dra till Raw, men när vi nästan var där mötte vi tre killar som sa att det var helt dött där så vi vände och tänkte att vi prövar om vi kommer in på Harry's. Det gick skitbra, vi bara gled in fast än vi alla är under 21 (Kan ju ha varit 18 igår). Vi hade jätte kul, dansade och sjöng för fulla halsar. Jag är fortfarande helt hes, låter väldigt sexigt. Det bästa med gårdagen var dock det faktum att jag drack sex 4,5 cider och en grogg, och lo and behold, jag blev inte full, kanske lite tipsy, och jag är inte bakis idag. Go me! ;D


Elin sov hos mig igår och efter det att vi skjutsat in henne idag passade mamma och jag på att göra stan. Tre toppar från Gina blev det, + smink och ansiktsrengöring (från H&M respektive Apoteket). Så nu blir det absolut inge mer shopping innan Ullared, bara fika ;D Har lovat bort mig till Sandra redan och hoppas på att Annika också vill träffas. Hint hint ;D


Imorgon blir det dessutom Alla Hjärtans Dag lunch med Sara och Elin. Jag var duktig nog att ringa och boka bord. I promise, jag håller på att jobba bort den här hemska blygheten jag dragits med hela mitt liv ;D Sug på den du Annika ;D


Dom har fortfarande inte ringt från Skottland! Antagligen så ringer dom på måndag, hade sagt det i mitt mail i torsdags att om dom ville kunna ringa senare på kvällen så passade det bäst på måndag, men med min otur så ringer dom väl när jag sitter och fikar med Sandra.


Nu har jag även anmält mig till Högskoleprovet. I år kom jag även ihåg att betala ;D Haha duktiga jag :D Så nu ska man träna inför det också så gott det nu går, men jag har ju inget annat för mig så det går nog bra ;D


Btw, stort grattis till min bror som finally fått fast jobb på båten. Nu hoppas jag på att han flyttar till Åbo också ;D Haha det var det första jag sa till mamma när hon berättade nyheten. Det lät ungefär såhär:

-Åh vet du att Robin fått fast jobb på båten ?! säger mamma jätte stolt och glad.

-Yes, när flyttar han?! skrek jag ut. Och Elin bara skrattade ;D


Ovido - Quiz & Flashcards