Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Erika - 7 februari 2010 16:07

Vaknade tjugo i ett idag. TJUGO I ETT!!!!!! Helt j-vla otroligt, snacka om att slösa bort hela dagen! Har i alla fall varit duktig och promenerat med Nikki i en timme, och klyvt ved åt pappa. Så helt bortslösad är den kanske inte. Måste bli bättre på att gå upp om mornarna helt enkelt.


Imorgon var tanken att jag skulle träffa Sara och Elin, men icke sa nicke. Måste hålla mig hemma hela dagen då våran gamla data ska hämtas. Bläh! Typiskt min otur. Jag hade behövt gå på stan, det är ett par saker jag måste ha! Så dubbel bläh!


Jaja, nu är det i alla fall bestämt att jag ska åka till Ullared med farmor. Den 26:e februari bär det av för en heldag på Gekås :D Kanske att kusin hänger på han med, så då känns det lite bättre än att bara åka med farmor :D Men men, kul ska det bli i alla fall.


Btw Annika: I know! Håller på att få frispel på mig själv, men det verkar i alla fall som att det inte blir något av det här i alla fall :D

Ovido - Quiz & Flashcards