Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Erika - 25 februari 2010 17:21

Jupp, I'm sick again. Robin kom hem i tisdags genomförkyld och lyckades självklart smitta ner sin lillasyster. Jag blir bara så glad. Har jätteont i halsen, öronen och har dessutom feber. Och jag som precis lyckats fått motivation till att börja promenera ordentligt varje dag (var ute två timamr med Nikki igår, yey me!), men nu går ju inte det liksom. Jag som dessutom skulle träffa Elin imorgon, men det går inte nu, vill inte smitta henne + jag orkar helt enkelt inte.

Det värsta är att jag måste in till stan i alla fall, ska lämna in ansökan om sommarjobb på städ på sjukhuset och det måste man tydligen göra personligen. Bläh på dom. Går sen upp till f&f och sover där till mamma kan skjutsa hem mig. Hon slutar tidigare imorgon så slipper vara där så länge, inte för att jag inte tycker om att vara där, men när man är sjuk vill man ju helst ligga hemma och sova.


Skulle ju ha åkt till Ullared igår men dom hade inte tillräckligt med folk så det blev inställt. Farmor anmälde oss istället till en resa i Mars så jag hoppas på den :D Jag som hade sett fram emot det jättemycket ju! Har så tråkigt hemma, måste börja med något, att promenera med Nikki funkar liksom inte, och det är för kallt för att vara ute hela tiden.


Btw, Owl City's Fireflies är bara för bra. Bandet överhuvudtaget är bara för bra.

Ovido - Quiz & Flashcards