Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Erika - 6 februari 2010 14:51

Var inne i stan igår för att träffa Sara och Elin= mina babes ;D Sprang in till AF för att få mina försäkringspapper påskrivna och togs hand om av en förvirrad anställd. Fick det påskrivet och ivägskickat i alla fall. Shoppade dessutom en massa igår, eller ja, shoppa och shoppa... Köpte en stegräknare på Clas Ohlson, ett par mjukisbrallor och en tröja på Stadium, leggings och bh på H&M. Nödvändiga grejjer helt enkelt.


Gick sedan upp til f&f för att käka lunch och fick nästan en hjärtattack när jag såg min gamla svensklärare Kersti på vägen. Tittade snabbt bort och låtsades som om jag inte såg henne, men det var helt onödigt då hon inte såg mig ;)


Ikväll blir det NE kväll hos Annika och Anders, men vet inte om jag orkar, håller på att bli sjuk. Har feberfrossa, ont i halsen+öronen och världens huvudvärk. Typiskt mig helt enkelt. Men jag får inte bli sjuk! Ska ju förhoppningsvis ut med flickorna på fredag och sedan blir det Alla Hjärtans lunch på söndag. Måste hålla mig frisk!!


Btw, nu är det i alla fall bestämt att jag och farmor ska åka till Ullared :D Yey, dags att spara lite pengar :D

Ovido - Quiz & Flashcards