Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Erika - 27 februari 2010 19:17

Vaknade imorse helt genomsvettig så det var bara att gå upp och hoppa in i duschen. Det är andra dagen i rad som jag vaknade så, och det värsta är att det håller i sig hela dagen, så man känner sig jätte fräsch.


 Pappa tvingade ut mig ur huset idag, vi åkte en sväng till Tuna Park. Köpte två par skor, eller jag betalade ena och pappa det andra. 300 spänn för två par skor är rätt så bra. Blev även ett par mjukisar för två hundra.

  

I likey ;D


Ikväll blir det melodifestival och mat med Kajmos. Vet f-n om jag orkar, är helt slut fastän jag sovit sen vi kom hem från TP. Bläh.


Nikki har dessutom varit sur på mig sen igår. Badade henne hos farmor och farfar igår och hon har sen dess skytt mig som pesten. Man känner sig verkligen uppskattad, not! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards