Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Erika - 2 oktober 2010 23:22

Sitter och lyssnar på mina flatmates som gör sig redo för att gå ut. Fnittrar för mig själv för att dom stressar upp sig över onödiga saker och ärligt talat så är dom lite runda under fötterna. Själv stannar jag hemma, vill inte ta ut mig mer än jag redan gjort idag, känner på mig att om jag festar ikväll så kommer jag bli sjukare. Så skippar det för att istället mysa med en film och sen gå till sängs tidigt :


Den nya hårfärgen syns knappt :D Det är lite mörkare, och skiftar lite i rött i ljuset men annars är det inte så stor skillnad. Det är inte så att folk kommer att gå "oh my, du har färgat håret rött!". Haha, det såg ut som om jag mördat någon när jag sköljde ur färgen. Massa rött bara blödde ner hela duschen. Var på väg att ropa till mina flatmates att komma och kolla, men insåg att jag var naken så det var ju ingen bra idé ;D


Jag och iPoden :D

   Baksidan ;D   Framsidan :D I love it :D <3<3

Av Erika - 2 oktober 2010 20:27

Blev dock en väldigt kort shoppingdag då flickorna inte vaknade förrän kl ett. Kom in till stan ungefär två och hade då till halv sex på oss att shoppa. hade planerat att handla en massa saker men tack vare tidspressen så blev det bara en iPod och hårfärg :D Hade tänkt köpa iPoden på HMV men när vi kom dit och hade väntat på hjälp i en 10 min så visade det sig att dom inte hade några kvar. Jag böev extremt sur och deppig. Chloe sa då att dom hade på Currys och jag muttrade bara att jag kanske skulle gå dit senare. Sagt och gjort, två timmar senare kommar jag in till Currys och dom har två kvar. Så jag kastade mig över en och blev helt plötsligt jätteglad ;D


Så nu sitter min fina iPod Classic på 160 gb i datan för att laddas medan min andra sitter i väggen och laddas. So happy :D


Men gud vad slut jag var när vi kom hem! Tvingade mig att käka och så vilket ledde till en massa prat, surfade sedan på nötet och tvingade mig själv för 30 min sen att färga håret. Så just nu sitter jag och väntar på att timern ska säga att tiden är ute :D


See ya'll soon ;D

Ovido - Quiz & Flashcards