Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Erika - 21 oktober 2010 20:37

Btw, jag var ironisk igår när jag pratade om mitt hår. Hade satt upp det och som ni såg på bilden så hängde det fram två tjocka slingor på varje sida. Laura som inte hade sett att jag satte upp håret, stannade helt chockad och bara " Did you cut your hair?". Med tanke på att hon sett mig med håret utsläppt typ tio minuter tidigare så var det den dummaste frågan ever. Så nej jag har inte klippt håret men tack i alla fall :D


Hade det lockigt idag i alla fall :D

   Som vanligt så är det mer lockigt på den ena sidan än den andra :(   

Av Erika - 21 oktober 2010 20:04

Vaknade imorse astjurig över att Chloe smällde i dörren. Jag låg där och tänkte, varför smäller hon i dörren så här tidigt, plockar upp iPoden för att kolla klockan och inser att "shit, min tutorial började för 6 min sedan!". Kastade mig upp ur sängen och in i köket för att göra lunch. Why lunch? Jo för jag hade en timme på mig att göra mig iordning innan jag var tvungen att gå hemifrån för att hinna till nästa lektion.


Sagt och gjort och jag hann i tid. Hade sedan två timmar som kändes helt värdelösa innan jag gick hem. Har i alla fall pratat med fler i klassen som är jättetrevliga så nu börjar själva situationen med klassen kännas mycket bättre :D Alla har ju varit lite avvaktande mot dom andra så det har varit lite stelt, men som sagt nu börjar alla slappna av :D


Gick sedan hem och blev medbjuden på bio, Back to the Future. Skulle ha gått men ska om ca tre min däcka i sängen med min migrän. Mindre kul :( Till och med Daniel frågade varför Erika inte skulle med, vilket ledde till att jag var tvungen att vända på mig i sängen, öppna dörren från sängen för att säga till honom personligen att jag har världens huvudvärk. Ja jag har redan legat i typ en timme :(


Hade egentligen behövt gå till Morrisons för att handla mat, men det får helt enkelt lov att vänta tills imorgon. Näe, nu ska jag försöka vinna över huvudvärken, så ha det :D

Av Erika - 21 oktober 2010 00:48

Har haft en riktigt myskväll i lägenheten idag. Var bara jag, Laura och Catherine kvar i lägenheten efter kl åtta, så Laura undrade om vi ville se på Fyra bröllop och en begravning. Var jättelänge sedan jag såg den så självklart sa jag. Så såg den gjorde vi och det var jättemysigt :D Så otroligt bra film, har glömt bort hur otroligt bra och rolig den är :D Någonting vi definitivt måste göra igen men kanske med en annan film :D


Btw min nya frisyr :D

  


Ovido - Quiz & Flashcards