Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Erika - 28 oktober 2010 19:07

Sen smäller det :D Jag fyller 20 år. Shit vad jag börjar bli gammal nu alltså :D Men känner på mig att det kommer bli en helt underbar dag ;D


Ikväll blir det mysmys i lägenheten. Kina-mat börjar vi med och sen blir det iväg till bion för att se Paranormal Activity 2. Kanske inte den mysigaste filmen men det är ju faktiskt Halloween i helgen. På tal om Halloween så måste jag springa iväg imorgon för att handla grejjer till imorgon kväll (satsar på en liten djävel men i värsta fall en enkel mask ;D). På lördag måste jag springa iväg och köpa kläder till Söndag kväll, militärtema denna gång. Ska inhandla ett par shorts, en brun eller grön topp, en kepa och dogtags :D Bästa är att jag kommer att använda detta flera gånger, kanske inte tillsammans men vid olika tillfällen ;D Kul ska det bli i alla fall :D


På måndag börjar jag träna på riktigt. Måste bli av med överskottsenergi så träning blir det. Har inte kunnat sova ordentligt på nätterna för att jag inte gjort av med tillräckligt mycket energi. Skulle kunna börja imorgon men om jag ska festa hela helgen blir det ju en hel del träning i bara det :D Speciellt som jag planerar att ha högklackat imorgon :S Kommer ha sånt skoskav!!!!!! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards