Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Erika - 27 oktober 2010 16:52

Jupp, har börjat drömma mardrömmar typ varenda natt. Vaknar mitt i natten helt livrädd innan jag inser att det bara är en dröm. Hade i natt en så verklighetstrogen dröm att jag inte fattade var jag var imorse. Drömde att jag var hemma i huset i Mälby så när jag vaknade tog det typ 10 sekunder innan jag insåg att :"aha jag är i rummet i Skottland!". Inte kul alltså. Nästan så att jag inte vill sova längre. Borde kanske införskaffa en drömfångare under dom kommande dagarna. 


Har i alla fall varit ledig idag vilket är jätteskönt speciellt eftersom jag inte sov ordentligt inatt. Har bara tagit det lugnt och pluggat lite. Måste ju spara på krafterna inför helgen ;D

Av Erika - 27 oktober 2010 01:12

Någon annan än jag som tycker det är dags att jag klipper luggen? ;D

  

Ovido - Quiz & Flashcards