Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Erika - 17 oktober 2010 17:52

Den här söndagen har varit extremt tråkigt och jag har definitivt inte varit så produktiv som jag hade planerat. Skulle har varit jätteduktig den här helgen, men så har det inte blivit. Håller i alla fall på att läsa igenom fallet som jag ska göra en case note på men jag kan bara inte sammanfatta det! Min hjärna vill inte sammarbeta med mig!


Gick inte och la mig förrän kl 4 imorse så det kan kanske vara därför ;D Men gick i alla fall upp 11:30 så sov ju inte så himla jätte länge ;D (kunde ju ha varit värre ;D)


Nya favvolåten :D



Btw så här såg Chloes data ut igår.

     Har aldrig sett en skärm se ut så här förut. Vi hörde bara en duns från korridoren och Chloe som svor. Hon hade lyckats med att snubbla över dammsugaren som hon lämnat framme och tappade datan i golvet. Tack och lov så gjorde inte hon sig illa, men datan är helt död. Hon har dock en ny data som väntar på henne hemma så hon åkte hem för att hämta den :) Poor Chloe :(

Ovido - Quiz & Flashcards