Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Erika - 4 oktober 2010 22:46

Har precis använt min halvtaskiga hjärna till att göra läxor. Dessvärre kunde jag inte göra klart läxan då jag måste gå till biblioteket för att titta igenom några böcker för fakta. Ska göra det imorgon efter skolan och sen blir det hem för att parta då Natasha fyller 20. Nice nice :D


Btw hittade en gammal klassiker som jag brukade älska :D

Av Erika - 4 oktober 2010 18:38

Inte kul att gå upp imorse när jag inte kunde sova igår. Hade dock en intressant lecture imorse, om Death in forensic science. Inte det bästa ämnet måndag morgon men grymt intressant.


Sen var jag i princip tvungen att tvinga mig själv att stanna kvar för min nästa lecture. Var så fruktansvärt trött och hade världens huvudvärk. Men stanna gjorde jag och tog en massa notes under min andra lecture. Sen sprang jag till biblioteket för att få mitt bankbrev men tror ni inte att jag hade så mycket annat i hjärnan att jag bara går förbi banken och raka vägen hem. Insåg när jag stod och lagade mat två timmar senare att oh shit skulle ju till banken. Då var det redan försent så får gå dit på onsdag, hinner inte imorgon. 


Roligaste snubben ever <3

Ovido - Quiz & Flashcards