Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Erika - 11 oktober 2010 19:43

Och det är både männen och tonåringarna. Jag tror jag dånar!!

       Sorry för kvaliten men var tvungen att vara diskret ;D

Av Erika - 11 oktober 2010 19:03

Ännu en måndag i Dundee. Var så jävla trött imorse så det fanns inte. Somnade faktiskt under min första föreläsning. Har sedan inte gjort så mycket, bara varit i skolan, gick en sväng på stan och hade sedan ett "möte" med min year tutor. Tog tre minuter och sedan gick jag hem. 


Gick till Morrisons och handlade. Handlade bara massa nyttig mat istället för snacks som det blivit en tendens till tidigare. Var så stolt över mig själv. Men köpte dock en kartong med mini-cola ;D Lite gott måste man ju unna sig ;D


Köpte två par skor för £6 Billigt och bra :D

   Så ser dom ut :D

Ovido - Quiz & Flashcards