Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Erika - 19 oktober 2010 16:09

Ja så känner jag idag. Har haft världens sämsta dag :( Började med att jag vaknade fem minuter innan jag skulle gå, så det var bara att byta om och skippa frukosten. Lämnade sedan in min assessment utan problem (tack och lov). Snubblade sedan ca 10 gånger på vägen hem (inte så att jag ramlade) vilket var sjukt irriterande. Hade sedan tack vare att jag var jättehungrig världens huvudvärk som inte vill släppa. Gick ner till Morrisons för att handla och mitt kort funkar inte. Tack och lov var Maddison där så hon betalade åt mig. Visade sig att jag bara hade 14 kr kvar på kortet så det var ju kul. Sen när jag nu skulle sätta mig och slappa och tröst dricka min cola så pyser såkart colan över så nu har jag cola över brallorna och en cola fläck på mattan. Sa jag att jag hatar mitt liv idag? Det värsta är att dagen inte ens är över... tror jag tvättar imorgon för gör jag det idag så kommer väl allt att krympa!


Lite mycket på en gång kanske men var tvungen att skriva av mig. Får trösta mig med min lilla hemlighet som gör att jag ler som en galning varenda gång jag tänker på det :D What it is? You just wait ;D

Ovido - Quiz & Flashcards