Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Erika - 15 oktober 2010 17:37

Så trött. Vet inte varför men har varit så extremt trött hela veckan. Försov mig imorse så jag missade min Forensic Tutorial men hann i alla fall till min Public Law lecture som var mycket viktigare. Var sedan duktig och gick till biblioteket för att göra min läxa. Har nu bara två frågor kvar men dom gör jag hemma vid datan. Måste sammanfatta ett fall och sedan skriva ett case note på ett annat fall.


Vet nu i alla fall hur man ska skriva ett case note så det kommer nog gå rätt så fort. Måste bara läsa fallet först ;D Kanske hjälper ;D


Ikväll ska jag bara chilla. Vet att Chloé planerar att bli jättefull (hon har haft en hemsk vecka) och jag antar att det betyder att Laura och Catherine också ska ut, så jag blir själv här hemma... såååå nice!! Känner mig allmänt anti-social den här veckan så det ska bli skönt att få lägenheten för mig själv :)


Inser att jag på söndag har varit här i sex veckor... wow liksom, tiden har gått så himla fort. Det är bara nio veckor kvar tills jag kommer hem, och jag har en känsla av att det kommer att gå hur fort som helst!


Woo woo woo, nu ska jag ta och käka något och sedan blir det mys framför datan med en bra film :D

Ovido - Quiz & Flashcards